HETEN AZ ASZTALNÁL V.

2015.02.14. 10:12

2001. március. Születésnap V. - Erika nőies bosszúja

 

Iván válása, Zoli új barátnője mellett nem hagyott nyugodni Erika érkezésemkor elhangzott mondata: „Mit csináljak, ha nem tudok alárendelt kapcsolatban élni egy férfivel, sőt, néha az egyenrangú is nehézségeket okoz?!” Nem is bírtam tovább, gyorsan rákérdeztem.

 

 

  • Mi is volt ez az egyenrangú kapcsolat a pasival? – kérdeztem Erikát.
  • Amikor érkeztél?

  • Igen.

  • Életem keresztje. Szeretnék már olyan manuszt találni, aki szellemileg, lelkileg és fizikailag is lenyűgöz. Utóbbiakkal többször meztelenül is randiztam, de egyikük olyan rettentően unalmas volt az ágyban – és ez egyre általánosabb ennél a típusnál –, hogy szex közben a komplett éves kommunikációs stratégiát összeállítottam fejben. Aztán vannak, akik szellemileg izgalmasak, de nem elég magasak, vagy csak érzem, hogy nem bírnának velem lépést tartani. Ám a legkomolyabb probléma az energia, abból annyi van, hogy két-hárommal is elbírnék.

  • Háremen még nem gondolkodtál? – nevettem fel, mire Erika hangosan felröhögött, kicsit belezavarva Csumbi tökéletes sztorijába. Na ja, két suttogó emberből az egyik hangosan beleröttyen a történeteire különösen érzékeny barátom elbeszélésébe, akinek az egója igencsak sebezhető...

  • Erre nem gondoltam, de kösz, a megoldást. Apropó. Csumbi megbocsájtja majd?

  • Csumbi neked megbocsátja. Szexuálisan mindketten a „nagyétkű ragadozók” közé tartoztok, ő lenne a legbolondabb, nem mellesleg: a komplett ösztönrendszere megcsalná, ha ezt nem ismerné fel benned. Rám volt mérges, mert elsősorban neked mesélte a sztorit, míg te rám figyeltél. A hiúsága miatt, nekem több félnivalóm van, mert le mertelek kötni. De nem hiszem, hogy megtaláltam volna életed problémájára a megoldást, csak túl magas labda volt.

  • De közben én komolyan belegondoltam.

  • Persze, a hiúságodnak tetszene, de a szíved mélyén nem erre vágysz, hanem arra az emberre, aki egyedül elég neked. Lehet, hogy vissza kell venned az igényeidből, ám valaki majd jönni fog és leköt téged.

  • Csak már látnám.

  • Lehet, éppen Csumbi lesz az. Bár nagyon örülnék nektek, tartok tőle, igazi héjanász lenne és egyikőtök a végén ott marad. Ami nem baj, mert megtanulni felállni, életünk legfontosabb feladata, de hatalmas egótok sérülését nehezebb lesz kikúrálni. Bár értem és elfogadom a szerelem szentségét, mégis fájna valamelyikőtöket emiatt elveszíteni és a többiek is így éreznek.

  • Először is semmit sem érzek Csumbi iránt és el nem tudom képzelni olyasvalakit mellettem, aki ennyire szoknyabolond. Sose bíznék meg benne. Másrészt, ez a veszteségérzés mindegyikünknél megvan. Látom, mit érzel Vali iránt és Editnek és szimpatikus Zoli. Sok minden változott a szilveszteri bulink óta.

  • Most én lepődtem meg. Mit látsz? Csumbira majd később válaszolok.

  • Vali az első pillanattól érdekel, fogalmam sincs, hogy miért nem jöttetek már össze.

  • Mindig a nő dönt. Kérdezd meg Csumbit! – ütöttem gyorsan övön alul egyet.

  • Ezt nem kellett volna!

  • Ne veszekedjünk, mert meghallják, inkább valamikor ebédnél folytassuk.

  • Jó.

  • Inkább folytasd az eredeti sztorit az aktuális pasiról.

  • Semmi különös, otthagytam.

  • ???

  • Két hete, öt, tizenhat órás munkanap után értem haza repülővel, s közben felhívtam, hogy bocs, de nem alkalmas a találkozó, nagyon fáradt vagyok. Összeszedem magam másnapra, találkozzunk akkor. Sajnos beteg volt és elkezdett nyaggatni a hülyeségeivel, aminek a lényege röviden az volt, hogy csináljak neki csirkebecsinált leves, mert hosszú generációk óta a család női tagjai mindig azzal gyógyítják a férfiakat, fiúkat. Jeleztem: 1. még nem vagyok családtag, csak negyedik hónapja járunk; 2. ha esetleg mégis meggondolnám, mondja el legyen szíves, mivel gyógyítják generációk óta a család férfitagjai a nőket? Mire ő: „rúdoncseppel”, minden bajra kiváló. Erre belőlem kitört a kimerültség lelki vihara, hogy most nekem nem belső, hanem külső, elsősorban hátmasszázsra van szükségem. Ja, de ő beteg, nem tud most masszírozni és rátett még egy hülyeséglapáttal, miszerint annyira azért sosem lehet beteg, hogy egy gyors rúdoncseppezés bele ne férjen.

  • Ettől aztán még jobban elment a kedved.

  • Persze, hiszen semmit sem értett. A kedvem meg éppen megjött, mert úgy felbosszantott, hogy összeszedtem az összes cuccát a lakásomban és áttaxiztam. Megfőztem a levest, az ágya szélén ülve megetettem, majd meztelenre vetkőztem előtte, csak a karácsonyra kapott ezüstláncot hagyva magamon.

mancsom_mozdul_ask_fm.jpg

  • Jött a rúdoncsepp?

  • Nem egészen. Merevedése lett. Ujjaimat végighúztam a hasán, ő teljesen libabőrös lett, majd figyelmeztettem: jól nyissa ki a szemét és jól nézzem meg.

  • Miért?

  • Egyrészt, utoljára látott így a nyakláncban, és mert a láncon kívül az összes ajándékát, cuccát, fogkeféjét beletettem ebbe a zacskóba és most visszakapja. Majd lekaptam a „csomagot álcázó” lila farsangi boámat, a nyakamba tettem és kisétáltam a szobából. Kosztüm, magassarkú, rövid piros kabátkám fel, hazataxizás. Azóta minden nap hív, hiába.

  • Miért volt erre szükség?

  • Mert ez az idióta, egoista barom azt hitte, hogy a faszával mindent el tud intézni. Ami ha igaz is lett volna, ami nem volt, engem akkor sem kezelhet így! Most majd egy életre megtanulja, hogy lehet, neki olyan nőkre van szüksége, mint a család felmenő tagjai voltak, bár az üzenetrögzítőmre küldött nyavalygásaiból az derült ki, én pont azért érdekeltem, mert NEM ILYEN voltam. Érted? Most majd megtanulja, hol lakik a Jóisten, mert engem többé nem lát, velem többé nem beszél. Az üzeneteit törlöm, ez az élősködő meg találjon más hülyét! Örüljön, ha egy darabig azt hitte, egyenrangú lehet velem!

 

erika_elete_keresztje_jpg1.jpg

 

Csak most vettem észre, hogy halálos csend volt az asztalnál, pedig rajtam kívül mindenki másodszor hallotta a történetet. Jó, fiúi lelki szemeink előtt a nyakláncos nagyjelenet játszódott le újra meg újra. Később Vali mesélte el, hogy e „jelentéktelen” részletet Erika kifelejtette korábbi beszámolójából. Kegyetlen volt a többiekkel, mert én azóta sem tudom feledni...

 

Káprázatosan nőstényördög, nem? Akad még férfi, aki életre szóló emléket szeretne???

 

 

 

A kép innen és innen.

 

 

 

Az első rész a szereplőkkel, a második, Iván válásával, a harmadik, Zoli új, problémás barátnőjével és a negyedik a szép Vali gondolataival.

 

takacskrisztianir.blog.hu és facebook.com/takacskrisztianir

 

A bejegyzés trackback címe:

https://takacskrisztianir.blog.hu/api/trackback/id/tr447173321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása